czwartek, 25 lipca 2013

Ocena: naffowo.blogspot.com


Pierwsze wrażenie: 9/10

Adres bloga naffowo.blogspot.com. Już wiem, że będzie to pamiętnik. Jednak adres poprawny, bez dublowania liter itp. Za to plus!
Blog wita mnie napisem ''Kiedy życie wręcza Ci cytrynę, upiecz ciasto cytrynowe!''. Tym napisem autorka zaskarbiła sobie Moją przychylność. Jest zarazem zabawny i poważny. Widać, że autorka ma poczucie humoru.
Niestety nie potrafię stwierdzić co przedstawia ikonka bloga. Może jakieś zwierzę?
Blog pozytywnie mnie zaskoczył, jednak sprawdźmy czy to na pewno nie złudzenie?

Wygląd: 9/10

Nagłówek bloga to dziewczyna o różowych włosach, anime przedstawiona w dwóch pozach. Nagłówek bardzo oryginalny. Ładna kolorystyka, przejrzystość i wreszcie coś innego niż parę pozlepianych zdjęć.
Blog jest utrzymany w żółtej kolorystyce. Ładnie i przejrzyście. Jedyne do czego się przyczepie to tło. Poszukałabym innego gdyż to przede wszystkim jest w złej jakości.

Styl postów: 9/10

Bardzo podoba mi się język literacki, którym posługuje się autorka. Przytoczę tu ciekawy fragment:
,,Ale oczywiście jak każdy mam swoje zainteresowania i odskoki życiowe. Jak to kiedyś mnie ktoś ujął... jestem jednym, wielkim chaosem''
Autorka posługuje się zbyt dużą ilością emotikon co czasami doprowadzało mnie do szaleństwa.
Nie doszukuję się tu postów tematycznych, ponieważ jest to pamiętnik. Autorka miewa wzloty i upadki. Czasami ze zwykłego dnia, potrafi zrobić wspaniałą powieść a czasami są to po prostu zwykłe streszczenia minionych zdarzeń.
Autorka jest bardzo pomysłowa. Niejednokrotnie podczas czytania postów inspirowała mnie do wielu rzeczy.
Błędów ortograficznych ani gramatycznych nie ma.

Dodatki: 9/10

Na blogu jest jedna kolumna po prawej stronie. Autorka dodała tylko niezbędne rzeczy. Jest opis autorki, archiwum bloga, etykiety, linki, banery, statystyka i obserwatorzy. Nie za dużo nie za mało.
Na blogu aż roi się od zdjęć. Jest mnóstwo tych dobrych jednak czasami zdarzały się gorsze, jak te:




Jednak o wiele więcej jest lepszych jak np.:










Dodatkowe punkty: 4/10

Za nagłówek.
Za kolorystykę.
Za minimalizm.
Za ciekawe zdjęcia.

Podsumowanie: 40/50

Droga Naff! Zacznijmy od tego, że ilość zdobytych przez Ciebie punktów pozwala Ci dołączyć do Uniewinnionych. Gratuluję!
Co do bloga, to nie mam zbyt dużo rad. Jest to pamiętnik. Będzie to dla Ciebie pamiątka, wzbogacona świetnymi fotografiami!
Jedyne co mogę Ci poradzić to zmiana tła.

3 komentarze:

  1. Dziękuję bardzo za ocenę i miłe słowa! Jestem pod wrażeniem, naprawdę. Cieszę się, że ktoś docenia moją pracę. Co do wcześniejszych, nieudanych zdjęć. To były początki mojej nieumiejętności robienia fotek lustrzanką ;).

    OdpowiedzUsuń
  2. mogłabyś mnie ocenić? ;) oto mój blog :http://claudiabloog13.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Naffowo jest jednym z moich ulubionych blogów. Całkowicie zgadzam się z oceną.

    OdpowiedzUsuń