czwartek, 11 lipca 2013

Ocena: w-tajemniczym-lesie.blogspot.com

Pierwsze wrażenie: 7/10
Adres bloga: w-tajemniczym-lesie.blogspot.com przywodzi na myśl raczej ciemne barwy, lekkie odczucie strachu. Intryguje. Patrząc na adres, nie wiedziałam czego się spodziewać. Kolejnego pamiętnika?
Próbując myśleć logicznie: może blog jest dla Autorki czymś w rodzaju ucieczki od świata zewnętrznego. Tak czy siak, nazwa jest bardzo oryginalna i łatwa do zapamiętania.
Na belce wita napis Chcesz otworzyć drzwi? Znajdź klucz! . Właściwie nadal nie wiem, na bloga o jakiej tematyce trafiłam. Jednak wolę tajemnicze, mało mówiące napisy, niż kolejny Place, albo samo imię Autorki.
Dobrze, to zagłębmy się w tym lesie.

Wygląd: 8/10
Jak już pisałam, w-tajemniczym-lesie kojarzyło mi się raczej z ciemnymi kolorami. Zdziwiłam się wręcz, kiedy powitały mnie jasne barwy. Kolory pasują do siebie jak najbardziej, jest tylko jedno ale. Kursor, czarna róża, nie pasuje raczej do reszty bloga. Deskowe tło, także jest bardzo dopasowane do reszty. Co prawda Autorka zmieniła wygląd bloga, będąc pierwszą w kolejce, ale przymrużyłam na to oko, ponieważ zaczęłam pisać ocenę jej bloga, zapominając o wpisaniu jej do kolejki. Więc Estera (bądź Cathen) złamała regulamin tylko i wyłącznie z mojej winy, za co ją przepraszam.

Styl postów: 10/10
Blog od razu mi się spodobał, gdyż nie jest to kolejny pamiętnik. Osobiście znudziły mi się posty typu: Zjadłam śniadanie, poszłam do szkoły, kupiłam karmę dla kota.
Autorka pisze bezbłędnie, w jej postach raz na jakiś czas pojawia się jedna emotikona, co wystarczy. Jest ciekawie, krótko, zwięźle i na temat. Ciężko jest określić tematykę bloga, ale posty naprawdę łatwo się czyta. Przy okazji możemy się czegoś dowiedzieć, na przykład, jak zrobić wygląd bloga. Autorka zgłosiła się na oceniającą, więc jej styl pisania oceniałam wyjątkowo dokładnie. Estera zgłosiła się jeszcze zanim ogłosiłam nabór, więc ostateczną decyzję podejmę przed 25 lipca, kiedy to podam praktykantki. 

Dodatki: 8/10
Jeśli chodzi o gadżety, to jest nieźle. Rozpraszał mnie tylko trochę baner z przesuwającą się nazwą bloga. Oprócz tego nie mam zastrzeżeń. Nie mogę ocenić zdjęć, ponieważ z tego co wiem, na blogu nie ma zdjęć wykonanych przez Autorkę.

Dodatkowe punkty: 4/10
 Za oryginalną nazwę.
Za ciekawą tematykę.
Za rady dotyczące wyglądu bloga.
Za prosty, przejrzysty szablon, bez przesady. 

Podsumowanie: 37/50
 Bardzo dobry wynik, Estero! Zabrakło trzech marnych punktów do Uniewinnionych, ale mimo wszystko, Twój styl blogowania jest świetny, oby tak dalej!
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz