piątek, 19 lipca 2013

Ocena: zuzu-pets.blogspot.com

Pierwsze wrażenie: 1/10

Adres zuzu-pets jest dla mnie czarną magią. Nie wiem czego się spodziewać. Zacznijmy od tego, że nawet nie wiem co ten adres znaczy! Po Moim przetłumaczeniu na angielski brzmiałby on zwierzaki zuzu. Mam rację?
Napis na belce to: pastelowe love. Czy ktoś mi wyjaśni o co chodzi? Patrząc na ten bloga nie widzę nigdzie pasteli. Napis jest zupełnie nie dopasowany.
Wystarczył jeden rzut oka i jedyne co chciałam zrobić to nacisnąć x w prawym górnym rogu. Jednak tego nie zrobiłam, ponieważ pomyślałam, że może jeszcze coś z tego będzie.

Wygląd: 3/10

Po napisie z belki spodziewam się pasteli, a blog wita mnie czarno białą szatą graficzną. Nagłówek chętnie bym przemilczała, ale nie mogę. Jest on podzielony jakby na dwie części. Pierwsza część to czarno-białe zdjęcia autorki z dodanymi komputerowo kolorowymi uszami królika, które zupełnie nie pasują do czarno-białego zdjęcia. Druga część jest biała. Widnieje na niej adres bloga. Zarówno pod nim jak i nad nim jest jakaś gałązka. W dodatku rozpikselowana.
Tło bloga to gwiazdki na białym tle, które strasznie dają po oczach (przynajmniej Mi).

Styl postów: 5/10

Pierwsze co rzuciło się Mi w oczy, to brak posta powitalnego. Blog rozpoczyna się postem pt. ,,My must have-wiosna 2013 r.'' . Autorka nie wprowadziła nas w tematykę bloga, nic nam o sobie nie powiedziała. 
Autorka używa emotkion. Jednak wstawia je w nieodpowiednie miejsce. Popełnia też błędy ortograficzne i robi literówki. 
Na blogu jest mnóstwo postów z inspiracjami oraz internetowymi stylizacjami.
Są również posty tematyczne jak np. Rady nie od parady: Włosy. Niestety radość z posta tematycznego przysłoniła mi ogromna ilość błędów w tym poście.
Autorka dodaje dużo postów typu Moje ulubione piosenkarki itp. Nie są to może posty, które zaliczyłabym do tematycznych, jednak wydają się całkiem ciekawe. Pojawiają się też wywiady jak chociażby ten z KAASIAACEE.
Posty na ogół są o codzienności autorki. Są nużące i z błędami. Od czasu do czasu ratują sytuację posty tematyczne.

Dodatki: 5/10

Pierwsze co rzuca się w oczy to zbyt szeroka kolumna boczna. Od razu daje efekt niedbałości. Ilość dodatków jest niewielka. Jest tylko to co powinno być. Za to plus.
Zdjęć autorki nie ma za wiele. Pośród tych, które są na blogu nie znalazłam żadnych godnych uwagi.


Dodatkowe punkty: 1/10

Za posty tematyczne.

Podsumowanie: 15/50

Wynik nie jest zadowalający. Droga Zuzko! Przed Tobą wiele pracy. Przede wszystkim musisz zająć się szatą graficzną bloga i popracować nad stylem postów. W duchu liczę, że za jakiś czas przebywanie na Twoim blogu będzie czystą przyjemnością!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz